Global Service around the Corner

KMT WATERJET SYSTEMS pomaga klientom na całym świecie, służąc kompetentnymi poradami oraz pomocą techniczną i świadcząc usługi we wszystkich sprawach związanych z cięciem wodą – niezależnie od tego, gdzie klient zakupił swoją maszynę tnącą. Świadczymy usługi dla klienta przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu!

Produkty do cięcia wodą - ostre jak brzytwa

Stale optymalizujemy nasze produkty, dbając, aby były na najwyższym poziomie technicznym. Klienci mogą dzięki temu odnosić korzyści, nawet jeśli dysponują starszym modelem pompy KMT: W większości przypadków oferujemy zestawy do modernizacji, zawierające usprawnienia techniczne w celu rozbudowy poprzednich modeli. Dzięki temu użytkownicy nie muszą kupować całkowicie nowego sprzętu, aby zawsze korzystać z najnowszej technologii. 

Wysokiej jakości oryginalne części zamienne

Wszystkie podzespoły są produkowane zgodnie z wymogami normy ISO 9001, co zapewnia niezmiennie wysoką jakość i długie okresy eksploatacji. Na naszych pompach zawsze można polegać. Dlatego klienci mogą bezpiecznie tworzyć niezawodne plany produkcyjne, uwzględniające koszty i okresy pracy między naprawami i przestojami.

Optymalna dostępność części zapasowych

Nasz centralny magazyn w Niemczech, w Bad Nauheim, mieści dużą ilość natychmiast dostępnych części zapasowych i zużywalnych. Jeśli jakaś część jest potrzebna natychmiast, można zapytać w jednym z naszych biur regionalnych, czy mają na składzie często potrzebne elementy. Dzięki temu klient otrzymuje zamówiony towar w ciągu najdalej doby.

Łatwe do obliczenia koszty

Zawarcie indywidualnej umowy serwisowej gwarantuje stałe koszty eksploatacji i zawsze dostępną profesjonalną pomoc specjalistów KMT. Dzięki temu klienci mogą tworzyć niezawodne plany produkcji, nieobarczone ryzykiem. Jeśli natomiast dojdzie do sytuacji wymagającej pomocy specjalistów, będą w stanie nadzorować i planować koszty.

Dostępność przez cały czas

Jeden z naszych pracowników serwisowych zajmuje się obsługą czynnej całą dobę infolinii technicznej, dostępnej nieprzerwanie przez cały rok. Klienci oszczędzają czas i pieniądze, ponieważ mogą uzyskać odpowiedź na pytania techniczne przez telefon.

Serwis pod ręką

Gdy potrzebna jest bezpośrednia pomoc, nasi inżynierowie-serwisanci mogą bardzo szybko przybyć do klienta: Mamy wiele regionalnych placówek serwisowych, któraś z nich z pewnością znajduje się w pobliżu zakładu klienta. Minimalizuje to okresy przestoju produkcji.