Szkolenia w zakresie obsługi i serwisu KMT Waterjet

Prawidłowa obsługa i serwisowanie pompy wysokociśnieniowej do cięcia strumieniem wody przedłuża okres jej użytkowania i zwiększa niezawodność urządzenia, sprzyjając sprawnemu działaniu firmy. Przy każdym zakupie nowej pompy firma KMT i jej certyfikowani partnerzy serwisowi oferują całościowe szkolenia w zakresie obsługi i serwisu, dostarczające przyszłym operatorom wiedzy o sposobie działania pompy i umożliwiające im samodzielne wykonywanie napraw związanych ze zużyciem części.

Wsparcie techniczne, wiedza ekspertów i zasoby

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zakresie cięcia strumieniem wody firma KMT Waterjet i jej certyfikowani partnerzy serwisowi oferują wyjątkową wiedzę, zrozumienie i wartość. Jesteśmy dumni z tego, że świadczymy naszym klientom usługi o najlepszej możliwej jakości.
Multiplikator ciśnienia KMT zapewni wiele lat niezawodnej i cennej pracy. Poświęcenie niewielkiej ilości czasu i środków na poznanie przedstawianych przez KMT zasad optymalnego postępowania i metod konserwacji przynosi wymierne korzyści.
W naszej europejskiej centrali z siedzibą w Bad Nauheim, w Niemczech, prowadzimy ośrodek serwisowy, zatrudniający wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów. Regularnie prowadzimy grupowe i indywidualne szkolenia w wielu językach dla klientów z całego świata.
Kursy szkoleniowe dotyczące multiplikatorów KMT trwają do 10 godzin i są przeznaczone dla specjalistów technicznych na wszystkich poziomach.

Dostarczanie wiedzy i oszczędność kosztów

Szkolenie w zakresie serwisu i obsługi zawiera następujące elementy

  • Dokładny opis multiplikatora ciśnienia
  • Szczegółowy opis podsystemów hydraulicznych
  • Układy chłodzenia
  • Bezpieczne metody pracy
  • Bezpieczeństwo systemów wysokociśnieniowych
  • Procedury standardowych czynności konserwacyjnych
  • Codzienne kontrole podczas użytkowania multiplikatora ciśnienia KMT
  • Sposób działania i obsługa systemu transportu ścierniwa
  • Obsługa i konserwacja zaworu bezpieczeństwa
  • Procedury konserwacji głowic tnących
  • Dzienniki i harmonogramy serwisowe
  • Diagnozowanie i usuwanie usterek