Tech NEWS II/2011

Tematy:

Bliskość z klientem na targach

KMT prezentuje obecność serwisu na targach Blechexpo 

Od 6-tego do 9-tego czerwca, Blechexpo, zlokalizowane na terenie New Trade Fair Centre Stuttgart, odbędzie się po raz dziesiąty. W ostatnich latach impreza stała się jedną z najważniejszych targów obróbki blachy, co powoduje, że może być traktowana jako ważny punkt spotkań ludzi tego przemysłu. Jako wiodący producent w zakresie cięcia strumieniem wody, KMT Waterjet ponownie znalazło się wśród wystawców. Prezentację firmy ulokowano w hali 7, stoisko 7412.

Na stoisku KMT, zwiedzający będą mogli dowiedzieć się szczegółów na temat sprawdzonej technologii 6.200 bar; pompa w tej technologii będzie zaprezentowana na stoisku. Fakt, że zakres ciśnienia 6.200 bar w międzyczasie stał się podwyższonym standardem będzie dobitnie zademonstrowany na wielu stoiskach firm partnerskich. Na nich zwiedzający będą mogli się przekonać o efektach wysokiego ciśnienia. Użytkownicy maszyn, którzy wykorzystują technologię 6.200 bar już doceniają istotną poprawę jakości i prędkości cięcia w stosunku do cięcia przy 4.100 bar. Technologia waterjet nie osiągnęła jeszcze granic swoich możliwości: zainteresowani powinni zapytać o plany KMT na przyszłość.

Sercem każdego systemu do cięcia strumieniem wody jest pompa wysokiego ciśnienia, która ostatecznie decyduje o skuteczności cięcia, a zatem i korzyściach dla użytkownika. Dlatego też, jeśli zajdzie potrzeba konserwacji lub naprawy, bardzo ważne jest, aby móc liczyć na szybki i niezawodny serwis. I tu punkt dla KMT: na tarchach Blechexpo - i oczywiście nie tylko - wszyscy klienci będą mogli konsultować się z wykwalifikowanymi inżynierami serwisu KMT i w każdej chwili poznać odpowiedź na każde pytanie dotyczące produktów KMT i rozwiązywania problemów technicznych. Dzięki międzynarodowej obecności firmy w wielu krajach na całym świecie, KMT jest bardzo często w stanie zapewnić wsparcie klientom w ich ojczystym języku.


Wydajne cięcie strumieniem wody z diagnostyką online

Funkcjonowanie skutecznego systemu do cięcia strumieniem wody wymaga unikania przestojów, ponieważ każde zatrzymanie systemu z powodu nieprawidłowości jakiejś części składowej uniemożliwia wygenerowanie pożądanych przychodów. Całkowite wyeliminowanie przestojów związanych z wymianą części i konserwacją nie jest możliwe. Z tego powodu ważne jest, aby błędy były jak najszybciej zidentyfikowane i wyeliminowane. KMT Waterjet znając tę konieczność znalazło rozwiązanie dla operatorów systemów waterjet: Jako wyposażenie opcjonalne do pomp wysokiego ciśnienia, firma oferuje narzędzia zdalnej diagnostyki online REMOTELINE.

Łatwe i oszczędne utrzymanie pompy

KMT REMOTELINE to aplikacja internetowa, która umożliwia użytkownikowi sprawdzenie stanu pracy pompy z każdego komputera lub laptopa podłączonego do internetu. Zapewnia dostęp do panelu dotykowego pompy za pośrednictwem internetu, umożliwia monitorowanie online wszystkich istotnych parametrów pracy pompy. Wartości parametrów są zapisywane, aby umożliwić szczegółowy przegląd pracy pompy w przypadku awarii. Dane mogą być rejestrowane w sposób ciągły lub uzależnione od ustalonych operacji w celu ułatwienia diagnostyki awarii. Każde zdarzenie może być przekazywana bezpośrednio do użytkownika za pośrednictwem poczty e-mail lub wiadomości SMS. W ten sposób operator maszyny wie, co dzieje się z pompą wysokociśnieniową w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca.

Możliwość dokładnego i szybkiego diagnozowania online pomaga także zaoszczędzić pieniądze, gdy chodzi o usługi serwisowe. Korzystając z REMOTELINE operator maszyny ma możliwość łatwego kontaktu z serwisem KMT. Po otrzymaniu elektronicznego potwierdzenia przez operatora systemu, inżynier serwisu KMT może bezpośrednio zalogować się do pompy aby przeprowadzić analizę błędów. Doświadczenie wykazało, że w wielu przypadkach pozwala to uniknąć czasochłonnych wyjazdów serwisowych.